15.3.2023
(17:00 -19:00)
Prečo sú krízy ideálnym, ale aj kľúčovým časom na investovanie do marketingu?
Chceš vedieť, ktoré mýty a nezmysly treba z marketingu vykynožiť, no stále sa hojne používajú, alebo prečo aj Elon Musk potrebuje reklamu?
Seminár pod taktovkou charizmatického* marketéra s vyše desať ročnou praxou v copywritingu, produkcii brandových magazínov a tvorbe stratégií pre malé aj veľké značky.
"Baví ma riešiť zaujímavé problémy, hľadať správne odpovede a ešte viac tie správne otázky. Rád sa hrabem v dlhých a nudných štúdiách, ktoré rád kombinujem s noblesou a dôvtipom kníh o obchode a reklame z medzivojnovej ČSR. Pracoval som so značkami ako Slido, Forbes, GymBeam, O2, Dobrý Anjel či Nota Bene."
Prečo sú krízy ideálnym, ale aj kľúčovým časom na investovanie do marketingu
Čo by mala malá firma robiť inak ako veľká
Ako sa dajú poznatky top výskumu zo sveta použiť v reálnom živote malej firmy v regióne
Povieme si tiež, ako sa tvorí pravdivá reklama a ktoré mýty a nezmysly treba z marketingu vykynožiť, no stále sa hojne používajú.
Pridaj sa do mailing listu
Nič ti neujde 🖖
Dáme ti vedieť o chystanej akcii u nás v coworku. Žiadny spam ani predaj ponožiek.